i wanna be somebody, don't wanna end up like u.

hahahah, jag kände att jag digga ellens sammanfattning av folket i in buss xd men hon glömde skriva att yashar älskar mig oxå :( men jag älskar inte han, för han försöker elda upp mig ;( så jag lägger t det. så nu vet ni det oxå. men annars vare helt rätt. men ingen fatta va daniel va. utom jag oh ellen :D oh dom på bussen :D hahah, fett roligt äre. nä men nu ska jag göra nåt, ville blogga lite så vår statistik kke överlever ? vi bloggar ju aldrig så statistiken kommer typ ta självmord snart D:
OH VET NI ? jag kolla alla ellens bilder på bdb idag. typ 687467687 st. :) men iaf. vi blev ju vänner på bdb. så jag hitta min första kommentar på hennes bdb. hon får ALDRIG ta bort den. för det kan ha vart den kommentaren som ändra våra liv. jag vet inte om ellen kommentera nån av mina bilder innan det. har ju tagit bort alla gamla. men sen kolla jag alla bilderna oh mina kommentarer. det va som att läsa en saga om vår vänskap. för varje bild blev vi lixom mer vänner. det märkte man på hur vi skrev. oh det väckte så många minnen så det är inte sant. sen hitta jag bilder på en person. som ellen inte hade en aning om att hon hade. typ 1 & ett halvt år gammalt. hon tog bort dom på typ 2 sekunder när jag sa att hon hade det. det var roooligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0