don't try to tell me what to say.

hej bloggen :)
blev som sagt en vinnare idag, grattis ! :) sen har jag vart med ellen idag, hos henne. nörda data oh tog lite kort. hon skulle såklart ha sin röda fjårtis jacka på sig. hon tror typ det är minus grader ? för jag prova jackan, oh den va varm. vi hade iaf sjukt 3vligt, precis som vanligt :) oh när folk i skolan ser oss komma tsms, så säger dom hej rebellen :D
haha, gulligt ((:
nu ska jag trösta min älskling, oh berätta för henne hur otroligt bäst hon e, oh att ag fortfarande har rätt. jag älskar dig gmn ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA W, evelina, alexandra & amanda s

ellen är ju fjortis :)

2010-09-30 @ 17:26:33
URL: http://nkpgbooiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0