update, för ellen vet inte hur man gör :)

asså, jag har väntat på att ellens ska blogga i flera dar nu, men hon gör aldrig det, så jag får väl uppdatera, känner att det behövs eftersom vi vart både tisdag oh onsdag :)
tisdag: åkte vi t stan efter skolan. busa runt lite, vad vi gjorde vet man aldrig ;) åt donken gjorde vi först förresten. sen hade vi kul. :) sen hade vi dans, det var fett roligt :D vi sög, men skitsamma ? (: jag iaf :D sen kom hennes morfar oh min mormor oh hämta oss, oh blabla.
onsdag: så tvinga jag med ellen på gårn på kvällen :) först gick vi t min farmor oh farfar oh plugga, snacka tele oh åt osv. sen vid sex gick vi t gårn oh baka pizza med jesper oh alexander. bäst blev den :D sen va vi allmänt spciala med varann oh sg idol oså. sen kom pappa oh hämta oss oh jesper oh skjutsa hem dom osv. aja, idag har vi typ inte träffats alls ? D: bajjsigt. oh ellen e sjuuukt wb mig, för jag har haft min röda vinterjacka hela veckan. hon hade sin idag. bög :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0