ellenalmeren ♥

asså, nu knr jag för att skriva lite om mig oh ellen :)
vi typ kände inte varann när vi börja sexan last year. vi börja väl ha kontakt typ i början på december 2009. på bdb. sen börja vi ju snacka mer i skolan oså. men sen fyllde lina år oh vi va hos henne på kvällen typ. oh då snacka vi typ mer oh mer. sen i februari va vi första gången. tsms med anna. sen blev det så nåra gånger till. valborg tex. oh då va vi väl mer som bästa vänner som träffas i skolan oh ibland på fritiden. sen i somras kunde vi inte träffas. jag va i portugal oh när jag kom hem va ellen borta oh blabla. sen träffades vi, efter typ en månad. oh efter det har vi bara blivit tajtare för varje sekund som går. jag tror att vi har vart varje helg sen skolan börja. oh vi har faktist bara bråkat en enda gång. oh då va jag så jävla rädd att förlora henne. för allt va mitt fel. men det fixa sig, oh det kan man kalla tur. oh vi är så sjukt lika på så många sätt. jag trodde inte det kunde va så mycket som stämmer, men tydligen. oh för varje gång vi ses hittar vi alltid nåt nytt gemensamt. läskigt, jaa.
oh även att vi inte kännt varann så länge har vi ändå gått igenom väldigt mke. dock inget jag vill skriva här. räcker att hon oh jag vet det.
jag kan inte se en framtid utan dig hjärtat. inte en chans att du slipper mig, spela roll om du börjar hata mig. du är min andra halva oh inget kan ändra på det.
syster, bästavän, kalla det vad du vill. jag älskar dig ♥


första bilden jag hittar på bara dig oh mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0