i will will you, one time.

nej, jag är inte fjortis. det är bara rebecca som tror det. :)

chena. jag vet att jag har vart dåålig på att blogga här, men jag har inte haft tid ! jag har inte fotogrfiskt minne som becca, så jag mste plugga mer än hon ;) det gör jag eg nu med, men jag kände att jag va tvungen att blogga. inte för att jag har nåt att skriva, men ah. och nu kommer rebecca hata mig för att jag inte är social med henne, men jag kan bara göra en sak i taget. för annars tar allt så lång tid :D elr jag pluggar ju med, det blir 2. så det tar lång tid xd anyway så ska jag sluta blogga nu, för jag har inget att skriva mer än att jag älskar rebecca lindh. hejjdå. :)


ja, jag gillar mina converse.

Kommentarer
Postat av: ?

Vad är poängen med den här bloggen?

Det är ju bara som att ni skriver medelanden t varan, kan ni inte göra det på msn????? (I)

2010-10-01 @ 17:04:50
Postat av: linaaa

söt blogg :-)

2010-10-01 @ 17:46:35
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0