ruuubrik :)

hejj :)
ellen e sjukt osocial här ? :( om hon inte börjar va social tar jag bort bloggen, för om vi inte e sociala får vi inga läsare, oh då äre inte kul attt blogga (I)
aja, ellen följde med mig hem idag, jag blev mööööördad i bussen, oh ellen va dryg oh garva :( sen lagga min data, så vi gick ut. sen hitta vi masser folk att träffa. oh en moppe att åka på :thumbup: hahah, fett ruuuuuuligt ju (:
oh jag har kommit på att jag typ är den enda tjejen som åker min buss, som går av där jag går av (sist). liiiite synd om mig, jaa ? inte kul att bli typ nermobbad ju :D elr jo, för jag äger dom :) dom blir skitsura när jag skriker :D aja, sen är dom lite snällare när man träffar dom, oh kan åka moppe ;)
nu ska jag gå oh lägga mig, oh hata ellen för att hon inte bloggar här :(
godnatt ;*
hahah, juste xd jag har ju inte vart i skolan på 3 dar, så gissa vem som totalt dampa sönder idag ? folk bah glodde som att jag va helt störd. dock e jag ju ganska van vid det. men det va värre idag. tom ellen tyckte jag va cepe :D
hahah, failbarn i am (A)
när allt fortfarande va perferkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0