that should be me, holding your hand.

hahahhaha. rebecca då, dom är mina vänner nu. vad du än säger :) och dom kke va dina, men inte längre :D och eftersom du tar mina ord, så tar jag dina (; TJECKIAN FOR LIIIIIIIIFE. :D

hahaha, men nu ska jag säga en sak som jag kom på va kul, för jag tänkte på tjeckianer och i fredags.
ellen och rebecca: *tjafsar*
rebecca: *äger ut ellen genom att säga nåt* SO YOU CAN SUCK MY DICK !
ellen: HAHAHHAHAHAHHA
rebecca: NEJNEJNEJNEJ. jag sa det där på engelska, elr hur? D:
ellen: HAAHAHHAHA, JAAAAAAAAAAAAA. HAHAHHAHAHAH.
den tjeckianen som stod bredvid som va bäst på engelska: hahahahhahaahhahahahahhah ;o
rebecca: *skäms*
ellen: hahaha, omggggggggggg.

hahha, det va såå kul :D och magnus tyckte att rebecca skulle förklara vad hon snacka om innan, men det tyckte inte rebecca :D
hahah, anyway, skolan i morn. det är bra, för då får jag träffa rebecca. fast det suger att jag mste va på alla lektioner xd haha, men ah, har typ inget att skriva, tänkte bara blogga för att becca inte ska ta bort bloggen (I) men ah, herrå ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0