bara för beccas skull :*

chena. nu blev jag tvingad att blogga. om igår.
hah, dom på beccas buss är rätt roliga aso :D fast inte när dom eldar upp folk. och zebastian åkte inte med bussen, magnus är osocial, daniel är en *****, yashar älskar mig, och becca är brunett D: bara fel med att åka med den igår :( hahah, nerå. det va rätt kul ändå :D hah, och becca hade 14 inne på sin msn, sen loggade jag in på min utan att jag fick det för henne, och då stod det att det bara var 10 inne, hon bah: HAH. så jeeevla ägd !
jag bah: men det kommer mer snart D:
rebecca: nej, den har laddat klart (6)
*loggar in 20 st till*
ellen: HAH. ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ä-ägd !
rebecca: meh..
ellen: :K
hahah, det va kul. men sen va vi allmänt sociala bara :D

hoppas becca är nöjd nu, när jag ahr bloggat om igår. för jag kommer inte ihåg nåt mer :D hihih. jag kommer inte ihåg nånting nångång juuu D: illa. anyway, nu ska jag logag, för jag mste sova,..fast jag orkar inte, eg. :) men hejdå xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0