it's like rain on your weding night.

chena :)
nu ska jag rätta rebecca, jag va inte i stan för att kolla vart det låg, jag va i stan för att jag åkte med pappa som skulle lämna mamma på rese. (;
men ah, kul att nåra iaf har anmält sig till veckans blogg. hah, min blogg kommer ju såååklrt vinna :cool: elr inte...det skulle inte rebecca gå med på..inte jag heller för den delen, har inte lust att gästblogga på min egen blogg, och jag kan redan göra reklam för min blogg här om jag vill, och min blogg är redan länkad, om ni inte visste det :D
men ah, om det är nån som inte bara kan blogga här, men vill det, så anmäl er. det blir nog kul (;
men nu ska jag dra ner och äta, blev jättehungrig nu. hah, herrå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0