osocial, jaaaa :)

haha, chena. jag vte att jag är osocial här, men datan va inte på igår. och jag pallade inte starta den. för jag va med amanda :'D ah, det ska jag nog va snart igen.
och till rebecca: du ska inte ta bort bloggen, för då fan <.< och den där bilden, ja allt va perfekt, för min mobil va inte trasig ;( hahha, fast det va inte perfekt förresten. för det va när du hade tagigt allt <33333333333333333 hihi, nä, nu ska jag inte va dryg. fast om allt fortfarande hade vart "perfekt", som det va enligt dig, skulle inte det på sista tiden hänt, så tack till allt skit.<3 älskar dig ;*
men nu ska jag va social med bloggen, inte rebecca. ahh....vet inte vad jag ska skriva ? :D ehm..kan snacka lite om i fredags, fick ju maqssa nya vänner på bussen :cool: och ägde ut nåra lite, osv. ;d hahah, osen åkte jag moppe :cool: hahha, och när rebecca åkte, så skrek hon :D för hon hade aldrig åkt moppe förut och trodde att hon typ skulle dö? xd  hahah, då garva jag (a) och mina kompisar på bussen, mördade rebecca (: det va kul. fast det tyckte inte hon (a) hah, sen vet ni typ allt, trorja. xd och det va en tjeckian, som va thailändare o: han va seriöst det, elr ah, han såg ut som att han va det. och daniel hade värsta lilla tjeckianen, som va 13 ? :D haha, han va asliten :D och daniel är asstor D: men hans moppe är ruulig :) men ah, nu va det inte intressant att skriva om det längre. men nu ska jag göra nåt, typ va social och vänta på amanda elr nåt. men herrå ;d
och jag saknar rebecca, om nån ville veta. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0