sjöuuuk

hej min oh min ellens blogg.
jag e sjuk idag med, oh det tkr inte jag e kul. för då kan jag inte träffa min ellen. endast min ellen.
vi har en fiiiin konversation just nu, på sms.
rebecca: jag saknar min ellen. <3
ellen: jag saknar min rebecca. <3
rebecca: din rebecca mår inte så bra. <3
ellen: din ellen e lite ledsen. <3
rebecca: din rebecca undrar varför. <3
ellen: din ellen svarar för att du inte mår bra och inte är här. <3
rebecca: din rebecca håller emd och säger att hon ocå är ledsen för det. <3
ellen: ellen gillar inte att hennes rebecca e sjuk. <3
rebecca: rebecca gillar inte heller att ellens rebecca är sjuk. <3
ellen: ellen håller med sin rebecca. <3
rebecca: din rebecca tycker det är bra. <3

oh nu orkar jag inte vänta på att ellen ska svara, så jag pallar inte skriva mer. ska ligga i soffan med ett täcke oh se på film nu. heerrråå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0