svar på tal t ellen :D oh lite annat (:

lite svar t ellen först: jag tar bort bloggen om du inte börjar va social här. (A) oh på bilden så vet du vad jag mena. oh det va inte din mobil hjärtat ;) oh även om det va perfekt då, är jag glad att allt blev så operfekt. för annars hade inte du oh jag vart där vi är nu. ♥ oh alla dom du blev vän emd på bussen va mina vänner först D: vänner. sen tog du dom. oså vare :D oh vems förtjänst vare att vi fick åka då ? jo, MIN. för att JAG va kompis med dom vi va med, så JAG sa att vi ville åka :) oh tjeckian är MITT ord. ;*

ja. bara så ellen vet detdär. det låter alltid ungefär så när vi snackar om ni vill veta :) aja, har vart på hockey nu, oh fått en tredje matchtröja, :D
oså har jag planerat att jag oh ellen ska masser på hockey i höst. men när jag berätta om allt för henne tjura hon, men hon sa att hon inte gjorde det sen när jag blev ledsen. men asså, hon tjura faktist. så då vill jag inte gå på hockey med henne :(
men nu ska jag inte blogga mer, herråå ;**
dåligt med bilder i denhär bloggen. :)
update: "vänner." i mitt svar på tal ska vara överstryket, men min  data vill inte samarbeta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0