where are the hopes, where are the dreams ?

OMG. det där om suck my dick hade jag HELT glömt bort. men FAN vad den tjeckianen glodde på mig. han trodde typ jag va helt jävla dum elr nåt. xd han stog fan oh garva när jag inte kolla. han va typ.. gammal oxå, oh skiiitbra på engelska. lixom, vafan D: det va inte roligt, fan va pinsamt det va. oh alla andra tjeckianer typ glodde oxå. oh jag typ dog. seriöst D:
dom fatta ju lixom inte va vi snacka om, oh sen är det enda dom hör suck my dick. illa D:
aja, sitter oh bråkar med ellen om vems bild vi ska använda för vår tävling, som troligtvis börjar idag. oh som ni fattar måste typ mer än en person anmäla sig, annars skiter vi i den.
oh min bild e sååååååååååå mke finare än ellens. jag har inte sett hennes bild än, den e inte klar, men min e ändå finare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0